BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

kenApa aKU...

"awak tak cari kita, kita yang cari awak tapi takdir yang ketemukan kita..."








Khamis, 22 April 2010

sayang..2

"sayang...tolonglah abang tak boleh terima semua ni..." hanif masih lagi merayu.. pergelangan tangan Nini dipegang erat. hati Nini tekad untuk membuat keputusan. Dalam 2 tahun ni, terlalu banyak dia mengalah. Dan akhirnya bagai memakan dirinya sendiri. telah berbulan-bulan lamanya dia memendam perasaan dan memikirkan tentang hubungan ini. ya, memng dia sayang akan hubungan ini. tapi dia tak sanggup menipu perasaan sendiri bahawa dia lebih banyak perasaan simpati daripada cinta. Sejak awal lagi, dia tak yakin ini memang cinta untuknya. Oleh itu biar dia meleraikan segalanya.

" Saya jelas dengan keputusan saya, tak guna saya nak berpura tentang hati dan perasaan. lebih lama saya berpura-pura, lebih lama hati kita akan sakit."  Nini menarik nafas untuk mencari kekuatan, memandang tangannya yang masih dalam genggaman Hanif. Sakit tp tak sesakit hatinya.

" Mohd Hanif, tolong terima kenyataan bahawa hubungan kita telah berakhir. InsyaAllah, saya percaya suatu hari nanti pasti ada wanita laen yang sememangnya ditakdirkan untuk awak. "

 Hanif melepaskan tangan Nini. Hatinya semakin membara. Otaknya juga tak mampu berfikir. Dia langsung tak terduga dengan permintaan Nini. Bahasa yang digunakan oleh gadis itu jelas menunjukkan gadis itu nekad dengan keputusannya.

" Tidakkkkkkkkkk"  tiba-tiba Hanif menjerit bagai orang diserang histeria.
" kau tetap akan jadi milik aku. Kau kan dah hampir jadi milik aku. hahaha.." hanif ketawa bagai manusia hilang pedoman.

badan Nini menggigil ketakutan. Suasana Tasik semakin gelap. Jam di dashboard kereta menunjukkan hampir jam 7.30 malam. Pasti orang di rumah sibuk mencarinya.. Ayah..pasti mengamuk.

DIa memberanikan diri untuk berkata-kata. " Nini nak balik.." 

" Kau takkan balik. Kau akan pergi mati bersama aku." Hanif menghidupkan enjin kereta dan memandu bagai orang gila. Tangisan Nini disebelah langsung tak dihiraukan.

0 comments: