BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

kenApa aKU...

"awak tak cari kita, kita yang cari awak tapi takdir yang ketemukan kita..."








Rabu, 28 Julai 2010

mimpi ku Tak indah..

" moga rasa kaseh dan sayang sentiasa tersemai dengan subur dalam sanubari kita"

Akhir-akhir ini, kesibukan menemani diri. Jiwaku dilanda keresahan. Damai ku seakan-akan diragut. Entah mengapa hati ku dirundum kesedihan. Mengapa? Aku sendiri tidak mengerti. Mungkin ini ujian Ilahi buat insan seperti aku. Pada teman ku lemparkan senyuman, mereka tertawa, aku turut tertawa. Namun hati masih tiada damai. Tenang ku entah di mana. Termenung aku mencari jawapan, masih tiada jawapannya. Ketika menghadapnya, ku adu puas-puas, biar aku peroleh damaiku, tenang ku dan senyumanku. PadaNYA jua, ku bisikan agar jiwa laraku tenang. PadaNYA jua agar aku dijauhi dari perkara-perkara buruk yang mampu membuat aku berpaling dari landasan hidup. Ku ceritakan padaNYA tentang segala permalahan hati ku. Ku pohon padaNYA agar dikurniakan rezeki yang halal dan dipercepatkan mendapat kerjaya yang kukuh.. Selebihnya biar hanya aku dan DIA yang mengetahui segalanya... Moga aku mampu melalui dugaan ini. Moga aku terus melangkah dan terus melangkah...


2 comments:

IMANSHAH berkata...

Salam, semoga jiwamu tenang kawan!!

aNYsa berkata...

wsalam, terima kasih